Då tar jag helg på en tisdag!
2012-08-28

Så var skolveckan slut! Känns skönt då jag känner mig som en vandrande zombie. Är hur trött som helst haha. Ska väl inte klaga på mina skoldagar. Två dagar första veckan! Då hinner man (förhoppningsvis) ladda batterierna tills nästa vecka då det börjar på allvar, med uppgifter som ska göras klart! (Tror dock det är en gruppuppgift och dom brukar kunna vara rätt roliga ibland).
 
Efter skolan idag så har jag hunnit med att städa lägenheten. Ska gå ner till konsum och hämta mina böcker som har kommit, så nu har jag inga ursäkter för att inte sätta mig och läsa kurslitteraturen. Jag hoppas att det är bra och intressanta böcker som är lättlästa. Det är väl inte för höga krav?!
 
Imorgon är planen att jag ska åka till Stockholm och stanna där tills på söndag. Det lär bli dålig uppdatering, för jag funderar på att lämna datorn här i Norrsundet så jag slipper släpa på den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Ha det så bra i stockholm Lina :) <3

Svar: Tack :) <3
Lina Karlsson

2012-08-28 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0