Borta bra men hemma bäst!
2012-08-15

Åhh så härligt det är att vara hemma! Jag och Daniel kom hem idag efter några dagar i Stockholm. Vi har handlat en massa nya saker till lägenheten så ikväll har vi fixat lite. Jätte fint blev det iallafall. Får se om jag lägger ut några bilder på bloggen eller inte.
 
Just nu sitter jag och väntar på att tvätten som jag har i torktumlaren ska torka, så jag kan ta en dusch för att sedan lägga mig i en renbäddad säng. Jag inser nu varför jag inte brukar boka tvättid nu på kvällen. Är alldeles för trött för att springa fram och tillbaka till tvättstugan ;)
 
Imorgon ska vi packa upp alla saker, och jag ska ställa undan min väska. Daniel får packa om igen eftersom han tyvärr måste åka tillbaka till Stockholm på fredag eftersom han ska jobba...
 
Nä, nu ska jag gå till tvättstugan och hämta tvätten! Ha en bra kväll allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0