Besök
2012-08-19

 
Idag kom min faster Ingela, hennes sambo Anders och min kusin Sanna på besök. De har varit i Stockholm för Sanna har varit duktig och sprungit midnattsloppet. Så idag när de skulle hem så passade de på att svänga förbi här! Åhh vad roligt det är att få besök. Efter Ingela hade ringt för att kolla om jag var hemma, så konstaterade jag rätt snabbt att vi inte hade något roligt att bjuda på, så då ringde jag min kusin Kattis för att få ett bra recept på en kladdkaka, vilket jag fick. Så jag snörde ihop en kladdkaka som vi fikade sen när de kom.
De hade med sig te till mig, och en liten burk som jag kan ha det i! Bara det blir höst och lite kallare så ska jag göra mig en tekopp och krypa upp i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0