Tillbaka till vardagen igen
2012-04-23

Nu är jag tillbaka i Norrsundet efter två härliga veckor hemma! Ena veckan spenderades hemma i Jörn med familjen, hann även med att träffa lite kompisar också, tyvärr så går tiden så himla fort! Den andra veckan var jag med familjen till fjällen då även pappas syster och hennes familj var med! Riktigt trevligt. Vi kom hem från Ammarnäs igår, och på kvällen fick jag sätta mig på tåget för att åka tillbaka till Gävle. Där började vardagen på en gång, med en kemi laboration på skolan. Så jag är rätt trött nu. Skulle gissa på att det blir en tidig kväll om jag inte fastnar framför tv:en (med risk för att jag somnar där haha). Nä, men jag har haft det superbra hemma, och lite bilder kommer någon dag då jag orkar lägga in bilderna på datorn. Har försökt ta lite kort i fjällen, men hur bilderna ser ut vet jag inte, så för att försäkra mig om några bra bilder så snodde jag några av Elin, min syster innan jag åkte hemifrån! Så bilder kommer någon dag.

Imorrn måste jag plugga, har en hel del att ta itu med, men det ska väl bli bra då det är klart. För när dom uppgifterna är klara, så är det sommarlov och JAG LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din syster var också rejält trött hon sov från ca 17 till 07, hon var bara tvärt vaken för hon var hungrig :-) Tror att hon också längtar till sommar lovet :-D Många kramar från oss här hemma <3 <3

2012-04-24 @ 08:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0