Stress
2012-04-03

Idag har jag känt mig hur stressad som helst. Vet inte varför men har inte kunnat ta det lugnt iallafall... Vårat schema är inte roligt, det ändras lektioner hit och dit och jag vet snart inte vad som gäller. Har lyckats byta grupp i veckan, så att jag inte missar några lektioner nästa vecka då jag är hemma. Det bästa med det hela är att Emma och Lina också har bytt grupp så jag får umgås med några av de bästa iallafall!

Måste börja packa också eftersom jag åker hem på torsdag kväll. Det enda jobbiga är att jag inte vet när tåget går. När jag bokade min resa skulle tåget gå klockan elva från Gävle, efter bara några dagar fick jag ett sms om att det skulle gå en och en halv timme tidigare. Men någon exakt avgångstid hade de inte. När jag sedan ringde SJ så fick jag svaret att tåget skulle gå en timme SENARE. Hur hängde det ihop? Sen sa killen som jag pratade med att han inte visste när tåget skulle gå. Det är ju bra eller? Nä, måste ta och ringa SJ igen så jag vet när jag måste åka in till Gävle. Det skulle ju inte vara så kul att missa tåget.

Nä, packa var det. Vet inte hur jag ska få plats med de sakerna som måste hem... Men det får lösa sig. Vill inte bära på så mycket saker, vilket jag kommer måsta göra ändå. Håller på övertala min älskling att hjälpa mig med packningen och jag tror han har gått med på det. Fina underbara Daniel, vad skulle jag göra utan han?! Troligen vara ett totalt nervrak och packa ner miljoner saker som jag inte ens skulle behöva vilket skulle resultera i en alldeles för tung ryggsäck och för många väskor att bära på och jag skulle även stressa ihjäl mig för minsta lilla. Nä, tur jag har en lugn själ bredvid mig haha.


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2012-04-03 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0