Nya blommor
2012-04-30


Våra gamla blommor som vi hade i sovrummet tålde inte solljuset så bra, så de var så gott som döda.. (solen lyser in genom det fönstret hela dagarna och det blir rätt varmt). Så idag har jag och Daniel varit till plantagen och införskaffat nya blommor. Enligt personalen där borta så ska dessa blommor tåla solljuset bättre, så det återstår att se. Men jag är riktigt nöjd med dom, och jag tycker att de passade superbra i vårt sovrum! (Mycket bättre än de förra ;) )
Så nu ser det ut så här i vårt fönster i sovrummet:

Vad tycker ni?
Idag när vi var på plantagen så köpte vi även en "köttätande växt", så nu ska vi förhoppningsvis bli av med blomflugorna haha! Tog en bild på den, men den blev lite suddig men den får duga iallafall.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej! Lämnar ett litet avtryck, så att du ser att jag läser... Va' fint ni har i sovrumsfönstret. ;)Berätta gärna hur det går med blomflugorna, ifall den köttätande växten slurpar i sig dem. :P

Var rädda om er & varandra!

Kramar till er båda <3

2012-05-02 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0