Nu, PÅSKLOV
2012-04-05

Nu tar jag påsklov. Ikväll åker jag hem, ser inte framemot tågresan, men ska bli kul att umgås med familjen. Måste ta och packa det sista i min väska så att jag inte glömmer någonting.

Idag har jag varit på högskolan och haft fysiklaborationer. Har en fin bild på Lina som jag skulle visa här på bloggen(?), men den fina bilden är på min telefon vilket var synd. Den kanske dyker upp här senare haha! :)

Kommer nog inte dyka upp så många inlägg här på bloggen under tiden då jag är hemma. Brukar ha fullt upp med en massa annat.
Nä, nu ska jag packa färdigt min väska, glad påsk allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha det så bra Lina! Och ät mycket godis i påsk :)<3

2012-04-05 @ 17:26:42
Postat av: Chibbe

Glad påsk själv med. Hälsa familjen när du kommer upp.

2012-04-05 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0