Kemi och fysik...
2012-04-26

... Är två ämnen jag trodde jag skulle slippa då jag slutade högstadiet. Men icket. Här sitter jag idag och försöker förstå hur allting hänger ihop, men det vill inte riktigt gå in i min hjärna. Det är säkert inte så svårt bara man förstår, men jag förstår inte och då är det lite jobbigt.

Har en hel massa plugg att ta itu med, och det går riktigt trögt måste jag säga! Sitter mest och längtar tills imorgon då Daniel kommer hem. Har inte träffat han på tre veckor nu och jag längtar typ ihjäl mig. Hur klarade jag typ 10 veckor förut?! Då borde ju inte tre veckor vara så lång tid... Men det känns som en evighet. Men nu är det inte många timmar kvar tills imorgon! Tills dess har jag ju som sagt en massa plugg som jag kan roa mig med. Alla har pratat om att vi har så mycket att göra, och jag har inte riktigt kollat igenom alla uppgifter så noga, föränn idag. Då insåg jag att vi faktiskt hade en hel del. Så det blir ju lite spännande att se hur allting ska hinna bli klart i tid. Men det ska nog lösa sig, det brukar ju göra det.


Jag saknar denna fina trollunge! Nästa gång vi träffas är det nog sommar, och då är hon så stor att hon går ut första klass. Vart tog tiden vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0