Det där med att vara ensam...
2012-04-26

... har aldrig riktigt varit min grej. Har varit själv här nu sen i måndags och jag klättrar snart på väggarna. Är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag längtar tills imorgon då jag ska på skolan och träffa lite folk! Är less på att vara hemma här. Tråkväder är det också. Grått, mulet och regn... Kunde väl åtminstone ha varit sol?

Nä, hoppas på en bra dag imorgon med skola och fysiklab, samt att min älskling kommer hem! Så hoppas jag på en bra helg med en massa sol och roligheter.

Pratade med Wilma igår, och idag. Hon är så lycklig för att hon har plockat fram cykeln. Jag minns också den där känslan, då vintern var slut och cykeln kom fram.. Då man cyklade bara för att. En magisk känsla.


Jag älskade att cykla då jag var liten. Tänk vad lycklig man var för små saker. Tänk om man fortfarande kunde glädjas åt det där lilla. Som att plocka fram cykeln!

Kommentarer
Postat av: Carina

Daniel kommer hem till dig idag, tror ni längtar lika mkt båda 2...;) Ha en härlig helg nu! Kram <3

2012-04-27 @ 07:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0