Bilder från påsk
2012-04-25

Tänkte börja lägga ut lite bilder från påskhelgen, då jag var hemma i Jörn med familjen. Han knappt komma hem innan det var dags att ta på sig skoterkläderna haha. Bilderna är tagna av min lillasyster Elin. Jag resonerade så att jag inte behövde ha min kamera med mig eftersom hon ändå har med sig sin och jag tycker inte riktigt om det där med att ta kort haha. Första dagen jag var hemma har jag inga bilder från.
 
Det här är andra dagen jag var hemma, och då var vi till "Vithatten".






Tredje dagen åkte vi iväg till farmor och farfar! Där var även min faster Sofia, hennes man David och mina kusiner Ena, Lucy och Lotta! De hade även med sig sin hund Dunder.
 man kan inte annat än skratta åt den där bilden haha! Sötnötar. Min kusin Lotta, och min lillayster Wilma.

Söta Dunder!

Fjärde dagen jag var hemma åkte vi till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på. Vädret var inte lika bra den dagen, men det var en bra madrassbacke där iallafall haha. Klicka på de små bilderna för att få de större.

Här ska iallafall Mamma och hennes kusin Jenny åka madrass.
   
Och sen gjorde de en fin vurpa på slutet!
 

Jag och Lina åkte också madrass!
    

Sen tog påsken slut och alla började om att jobba igen. Då hann jag med att träffa lite kompisar innan jag åkte till fjällen, vilket var riktigt roligt. Man har väldigt mycket att prata om då man knappt träffas, så det blir inte tyst en sekund!

Bilder från fjällen kommer en annan dag. Nu ska jag återgå till kemi&fysik plugg!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Vad roligt och mysigt det ser ut att du haft det :)Lycka till med pluggandet, kämpar på jag med:P...jätteroligt äre :/

2012-04-25 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0