Torsdag!
2011-09-08

Idag har det inte hänt så jätte mycket i denna lilla håla. Jag har ringt och pratat med en av mina bästa vänner i telefon och vi pratade i nästan 40 minuter om allt och ingenting. Jag saknar dej Julia! Det måste nog ha varit dagens höjdpunkt, blir så glad att höra att vännerna finns nära även fast det är flera mil hem!

Jag har tvättat idag, och jag måste säga att det är kul att få göra någonting, håller på bli tokig på att bara sitta i lägenheten! Speciellt när man inte är på skolan så ofta. Så att ha ett "måste" att göra är faktiskt rätt skönt.

Igår var jag på högskolan och då pratade vi om förskolans historia. Sen fick jag även umgås med mina nyfunna vänner, vilket var roligt! Som sagt, skönt att komma iväg från lägenheten ett tag. Inte för att jag inte trivs, för det gör jag, men det blir lite lång tråkigt i längden att bara sitta och inte göra nåt speciellt. Jag är rätt van vid att det händer någonting ganska ofta. jag är iallafall inte van vid att det är tyst! Och sitter manvid datorn så brukar det komma en katt och lägga sig på tangentbordet som också vill va med, men här har jag ju varken katt eller hund. Skulle va mysigt med en liten hund! Men det får vänta tills man har mer tid och pengar.

Jag bjuder på två (jättesnygga!) gamla bilder på mig och min underbara kompis Julia!





Bara för att jag saknar dej och att du är underbar och en av dom bästa!

Här är en nyare bild på mig och Julia!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är galet hur snygga vi är ;)

Saknar dig med <3

2011-09-08 @ 20:49:57
Postat av: Viktoria

Sv: Jo det ska nog gå ordna! När återvänder du hit??

Allt är bra hur är det med dig då? :D

2011-09-09 @ 10:18:18
URL: http://viktoriasjolund.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0