Torsdag
2011-09-29

Usch vilken seg vecka! Älsklingen är på jobbet, jag har ingen skola, inget plugg, och absolut INGENTING att göra! Jag ska väl inte klaga, på måndag börjar nästa kurs så då blir det väl att sätta igång att plugga igen. Men det skulle faktiskt inte skada med lite grann att göra iallafall, börjar bli lite rastlös haha.

Imorgon ska jag och Daniel åka ner till Stockholm, och vi ska hälsa på hos hans mamma! Ska bli kul! Så ska vi även träffa Daniels kompis och hans tjej.

Nä, om man kanske skulle äta lite lunch, och sen hitta på nåt vettigt. Ska fortsätta sticka mina tofflor som jag har börjat sticka på, och när de är klara ska jag lägga upp en bild. Men det kan ju dröja ett bra tag, beroende på hur mycket tid jag lägger ner på att sticka. Sen klockan ett ska jag tvätta så att tvättunnan blir tom! (Iallafall för ett tag.)

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0