Tillbaka till Norrland
2011-09-13

Nu är jag hemma igen. Hemma hemma, hos mamma och pappa. Har ingen skola på hela veckan, så tyckte det var lika bra att passa på att åka hem medans jag ändå hade möjligheten. Så igår satte jag mig på nattåget och imorse halv sex var jag framme. Har ont i hela kroppen efter att ha suttit på en sittplats i flera timmar och försökt att sova. Men jag lever, vilket är huvudsaken!

Känns att det är mer höst här uppe än nere i Gävle, det är lite ruggigare här.

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan och se på tv med lilla Wilma som är sjuk. Hon hade tydligen sagt till mamma igår att hon önskade att jag kunde komma hem idag, och vad säger man, ibland slår önskningar in! (Hon visste inte om att jag skulle komma hem)

Kommentarer
Postat av: Chibbe

Måste vara skönt att komma "hem" imellanåt.

Hälsa Wilma att hon kryar på sig.

//Chibbe

2011-09-13 @ 10:11:22
Postat av: Carina

Förstår att det är skönt att få komma "hem" ett tag & få umgås med familjen. ;) Hoppas att Wilma snart kryar på sig. Hälsa alla & var rädd om dig! Kram <3

2011-09-13 @ 12:03:27
Postat av: mamma

Tänk att allt blev normalt i den här familjen igen skratt och flams vid bordet ;) Skönt att du är hemma <3

2011-09-13 @ 14:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0