Snart dags att åka hem
2011-09-18

Ikväll blir det att sägtta sig på tåget och åka ner till Gävle igen. Har haft en härlig vecka hemma med familjen!

I fredags var jag i stan, och var först med Elin på hennes teckenspråkslektion för att friska upp minnet, och då blev jag ännu mer sugen på att fortsätta med teckenspråk! Så när jag känner att jag har tid och ork, ska jag leta efter nåt ställe i Gävle där jag faktiskt får användning av det jag lärt mig, och även lära mig massa nya saker! Sen var jag med Elin på stan en stund innan hon skulle tillbaka till skolan igen. När Elin hade gått så gick jag en stund själv på stan, och sen kom Amanda dit, så gick vi och fikade. Och oj vad jag har saknat alla skratt med henne! Efter jag hade träffat Amanda så passade jag att träffa två av mina kuisner, Kattis och Sanna.
Sen efter jag hade träffat dom så kom Julia, så åt vi middag tillsammans och sen såg vi på bio. Vi såg jag saknar dej, en väldigt bra film måste jag säga!
Kan ju säga att jag var väldigt trött då jag kom hem på kvällen efter att ha varit i stan HELA dagen!

Igår så var jag hemma med mamma och Wilma, sen så åkte vi iväg till farmor och farfar för att träffa dom, och där fick jag även träffa fyra andra kusiner. (det gäller att träffa så många man kan då man väl är hemma). Sen på kvällen så kom  Louise hit och det är alltid lika trevligt.

Så min vecka här hemma har bestått av att umgås med familjen, och även träffa lite kompisar!

Imorgon får jag träffa älsklingen igen då jag kommer hem från skolan och han har slutat jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0