Livet rullar på
2011-09-15

Livet rullar på som vanligt här hemma i norrland. Dagarna tillbringas med Wilma, som är hemma från skolan med feber och öroninflammation. Skulle inte förvåna mig om jag också fick det sen då jag åker hem till Norrsundet. Men det problemet får man väl ta då helt enkelt. Men vill helst hålla mig frisk veckan som kommer, eftersom vi har seminarium då.

Imorgon ska jag nog åka in till Skellefteå och kanske träffa några kompisar, och mest troligt se bio med Julia. Hoppas bara att det blir av!

Det är lite halv taskig uppdatering i veckan, datorn prioriteras inte i första hand nu då jag bara ska vara hemma några dagar.

Idag har jag även suttit och försökt få tag i lite böcker som vi behöver till nästa kurs. Har hittat flera på blocket, men då jag mejlar annonsören så säger dom att den redan är såld. Varför inte ta bort boken från anonnsen om den är såld för?! Sånt kan göra mig väldigt irriterad!

Ha de bra allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0