Grattis kusin!
2011-09-09

Idag fyller min äldsta kusin 20 år! Grattis till honom!

Jag borde ta och läsa lite böcker som jag ska ha läst till skolan så det ska jag sätta mig med nu, och sen ska jag ta och städa lite i lägenheten. Imorse hittade jag även mina hörlurar till min mobil som har varit borta ett tag och som jag har letat efter, men nu är dom äntligen hittade! Det är lätt att lägga dom på ett bra ställe, som man kanske inte tycker är lika bra då man inte hittar det.

Har gjort en ny kategori på min blogg, min vardag, och det är väl där de flesta av mina inlägg kommer hamna, eftersom att det är det jag mest skriver om, min vardag och det som händer i mitt liv här och nu.

Nä, om man skulle ta och göra någonting vettigt medan jag väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet, vilket lär dröja typ sex timmar men ändå... Kanske ska ta mig ut på en liten promenad sen, bara det inte regnar för det ser lite grått och mulet ut på himlen! Men det får tiden utvisa, prio nummer ett är iallafall att läsa lite studentlitteratur som ska vara färdigläst på måndag!
Ha en bra fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

2011-09-09 @ 15:03:41
URL: http://viktoriajolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0