Gävle idag
2011-09-10

Idag så blev det en tur in till Gävle för mig och Daniel. Vi skulle åka till dollar store, för enligt mina tidigare upplevelser så är det en väldigt bra affär, men den vi kom till idag var helt värdelöst. Kändes lite onödigt att åka dit faktiskt. Sen så var vi inne i Gävle och letade efter en ryggsäck eller en rullväska till mig som jag kan ha då jag åker hem, hade dock inte bestämt mig för vad som var bäst. Det slutade iallafall med en ryggsäck, kändes som att det var det mest smidiga alternativet då jag ska åka tåg och sånt. Om jag ångrar mej eller inte, det lär väl visa sig!

Sen så skulle vi käka pizza inne i Gävle, vilket också blev en liten besvikelse. Pizzerna där vi åt var inte alls goda! Men aja, man lär sig av sina misstag så där lär vi ju inte äta igen!

Nu är jag rätt trött efter att ha varit borta hela dagen och sprungit runt i affärer. Och det är den 10 september, men idag har det varit över 20 grader varmt ute! Vad är det som händer med världen?! Har då aldrig varit med om att det varit så varm i september... Men värme ska jag inte klaga på, för värme gillas!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt och lägga mig på soffan och se om et är någonting bra på tv. Om inte annat så har jag faktiskt en bok att läsa till skolan som jag tror ska vara utläst på måndag (vilket den inte kommer vara) men jag ska göra ett försök och läsa så mycket jag hinner!

Hoppas ni har haft en bra lördag, för det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0