Dålig uppdatering?
2011-09-21

Lite dålig uppdatering från min sida, MEN det beror på att jag har varit så duktig att jag skjutit upp att skriva frågor till ett seminarium som vi ska ha imorgon, så jag har varit tvungen att plugga. Men nu är jag klar och jag hoppashoppashoppas att jag har gjort rätt. Imorgon har vi seminarum på våran kurs som vi läser nu, och på onsdag har vi kursavslut, sen är jag färdig med min första kurs på högskola! Jubla ska jag inte göra föränn jag vet att jag är godkänd och att jag klarat kusen haha. Men förhoppningsvis så går det bra!

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet, så ska vi äta middag. Makaroner och korv blir det idag. Middagsförslag tas tacksamt emot. Börjar bli lite less på fiskpinnar och mos, köttbullar och mos, spaggeti, och alla andra "vanliga" maträtterna som vi äter jämt känns det som. Men fantasin står still, så har ni någor bra förlsag så säg!

Kommentarer
Postat av: Christin :)

Vi har nårga föreslag :

tex korv stroganoff, american sandwich, Kyckling med sötsur sås , pizzabullar.... om du vill har några recept, kontaktar mig gärna gumman :)

marc tycker att jag är grymt på att lagar mat...har massor med idér och recept :)

2011-09-22 @ 22:07:39
URL: http://tineochmarc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0