Då var det måndag igen...
2011-09-05

Igår var det soligt och fint ute, 26 grader varmt så jag ska inte klaga på att det är höst riktigt än! Jag och Daniel tog en promenad ner till havet, vilket var härligt!



Idag har jag varit på högskolan hela dagen, och haft föreläsningar om förskolans läroplan, samt barnkonventionen. Imorgon är vi lediga, beroende på hur man nu definerar ordet ledigt. Jag har ju ett x antal böcker och ett x antal sidor som jag måste läsa! Så jag ska bara ligga på soffan med en bok (om det nu inte är sol och varmt för då sitter jag nog på balkongen) haha.

Nu ska jag sätta mig och se lite på tv, är rätt så trött efter denna dag.

Tack för alla kommentarer också! Det värmer att ni läser min blogg och kommenterar! Blir så glad då :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Vilken fin blogg!

Är allt bra med dig?

Kram!

2011-09-05 @ 19:39:42
URL: http://alvasmode.blogg.se/
Postat av: Marina

Det är roligt att veta vad som händer med er när jag inte kan träffa er hemma på gården. Sköt om er.

2011-09-05 @ 20:59:47
Postat av: Mamma

Är ganska avis på eran sol och värme ;)

2011-09-05 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0