Bilder!
2011-09-26

Okej, här kommer bilderna som jag sa att jag skulle lägga upp. Vi kan ju börja med två bilder från i fredags då jag bakade!



Daniel tyckte att mina bullar blev goda iallafall, och det tyckte ja me! De passade alldeles perfekt till vår cykelutflyk som vi gjorde i lördags. Vi cyklade sammanlagt 1,4 mil, så det kändes lite i benen då vi var hemma igen, eftersom jag inte cyklat på flera veckor! Här får ni lite bilder.


Vi cyklade till en badstrand, där vi stannade och fikade.


Bullpåsen som fick följa med!
Det var rätt varmt ute, trots att det är slutet på september. Man fick lust att bada, men jag och Daniel insåg att den lusten skulle försvinna rätt så snabbt så fort man stoppade ner fötterna i vattnet. Men jag är ju som jag är, så jag var ju bara tvungen att testa. Sååå.....





Jag erkänner, det va kallt!!!! Men det är ändå ovanligt varmt för att vara september, snart oktober!

Vi fortsatte cykla, och då vi kom till Berby så bestämde vi oss för att köpa glass.


Och sen lite reklam för högskolan! Detta fina sadelskydd fick vi i "välkomstpresent" då vi började i augusti.


En härlig dag med sol och 20grader varmt ungefär!

Kommentarer
Postat av: jana

Låter riktigt mysigt =) Visst är det ovanligt varmt för att snart vara oktober!

2011-09-26 @ 15:30:11
URL: http://janasrawfood.blogg.se/
Postat av: Carina

Va' härligt ni hade det & vilka smarriga bullar! ;) Härligt oxå att ni kommer ner i helgen! ;)

Var rädda om er & varandra.

Kramar <3

2011-09-28 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0