Är det höst nu eller?
2011-09-01

Nu är det första september och överallt hör man att det är höst. Men sommaren då? Vart tog den vägen? Tycker den försvann lika fort som den kom... Men det är sol ute, så trots att det inte är jätte varmt så är det ju inte iskallt heller. Fast när termometern står på 7 grader på morgonen så är det ju höst kan man säga.

Idag har jag varit inne på högskolan för att ha lektion. Men det går absolut inte jämföra med att ha lektion på gymnasiet. Det är inte alls samma sak. Vet inte riktigt vad jag ska jämföra det med faktiskt. Men det känns som att det är väldigt mycket plugga hemma, även fast jag inte är distansstudent. För imorgon är jag också ledig, precis som igår. Men det är ju skönt, om jag bortser från att jag hatar att vara själv. Det är inte min grej. blir uttråkad efter typ en timme. Tur att jag har massa böcker som jag ska läsa i denna kurs så det kan jag ju alltid roa mig med haha.

Imorgon funderar jag på att baka vaniljbullar, får se om orken sitter i imorgon då jag vaknar!

Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet. Han borde komma snart kan jag tycka. Plättar står på matsedeln till middag idag, inte min favorit men det funkar. 

Hoppas allt är bra med er alla som läser min blogg!

Slänger in en bild som Louise tog på mig när sommaren just börjat, en fin dag då solen lyste och vi ville att det skulle vara varmt. Så med solen i ögonenen och vinden som blåste lite småkallt bestämde vi oss för att vi skulle ta sommarkort!


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska inte klaga vi har typ bar 2 grader här tidigt på morgonen.... Du får lära dej att vara ensamen vi vet att du inte är den personen men som sakt du ska ju LÄSA ;) Kram <3



2011-09-02 @ 16:13:56
Postat av: Carina

Superfin bild på dig! Kram <3

2011-09-02 @ 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0