Äntligen
2011-09-22

Idag har vi haft seminarium på vår första kurs "perspektiv på förskolläraryrket", så jag hoppas att det gick bra. Kom hem vid halv tre och då passade jag på att skriva klart de sista uppgifterna som ska lämnas in för den här kursen! Känns skönt! Så nu är jag ledig fram tills onsdag nästa vecka.

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet så att vi kan äta middag, börjar vara hungrig. Sen är det snart dags att gå till tvättstugan igen för jag är duktig och tvättar!

Imorgon kanske det blir att baka någonting gott, för jag och Daniel funderar på att göra en cykelutflykt på lördag om det är bra väder, vilekt det enligt yr. no ser ut att vara! Så det är bara hålla tummarna och hopps på det bästa!

Idag har jag även handlat lite garn för jag ska sticka tofflor! Hur det går får ni veta med tiden haha. Nä, om man ska lämna datorn och göra nånting vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0