3 år
2011-09-06



3 år tillsammans med världens finaste <3
(mina studentbilder är typ de enda bilder jag har på datorn så ni får nöja er med de)

Dagen har bestått av att jag skrivit en uppgift som ska lämnas in till skolan om förskolans värdegrund. (känner mig duktig som har gjort klart uppgiften) Ska bara kolla om jag ska ta bort eller lägga till nånting på den innan jag skickar in den. sen har jag pratat med mamma som jag gör typ flera gånger per dag, men mamma är alltid mamma och jag klarar mig inte utan henne så tacka telefon och skype! (skype använder jag dock mest till att ha kontakt med min minsta lillasyster Wilma som jag saknar!) Sen har jag legat i soffan och läst lite studentlitteratur. Insåg precis då jag pratade med mamma att jag hade missat ett helt häfte med massa papper som jag också ska ha läst till imorgon. Så det är väl bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till er båda, hoppas att ni fick en fin eftermiddag tillsammans <3 Lika roligt att prata med flera gånger/dag saknar ditt skratt vi bordet ;) Kramar i massor <3

2011-09-07 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0