Tröttare än tröttast!
2011-10-26

Idag klev jag upp klockan fem, vilket jag inte riktigt är van vid, och det har lett till att jag typ har gått i sömnen hela dagen. Lina Karlsson = zoombie! Varför klev jag då upp så tidigt? Om ni nu är intresserade av att veta det, men annars kan ni ju bara sluta läsa. Iallafall så skulle jag iväg till skolan, och skulle inte hinna dit i tid om jag tog en senare buss än den som gick 06.25. Så jag var på skolan halv åtta imorse!

Sen har vi varit ute HELA dagen, sprungit och lekt massa olika lekar som vi kan leka med barnen sen, cyklat en massa på en obekväm cykel. Därav anledningarna till att jag typ inte är människa nu. Så det blir nog en tidig kväll för mej! Tur att min älskling har kommit hem nu så jag slipper vara själv, och jag har nån som tar hand om mig!

Och vet ni vad? Igår kom dom och fixade våran diskmaskin, så nu är det slut med handdiskning!!! Damsugaren funkar igen och sakerna är på väg mot det bättre.

Imorgon ska jag och Daniel in till Gävle och handla lite saker, bland annat en luftmadrass så mamma, Elin och Wilma har någonstans att sova. Sen ska vi handla lite andra småsaker också. Eller okej, det är väl mest jag men Daniel är snäll och följer med. (hoppas jag iallafall) haha.

Nä, nu ska jag bara ta det lite lugnt, för som sagt, är jag hur trött som helst! Och imorgon ringer inte väckarklockan klockan fem i denna lägenhet kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0