Snart helg!
2011-10-19

Man blir så himla seg av att bara ha skola en dag i veckan. Det känns verkligen jätte jobbigt att pallra sig upp ur sängen och iväg till skolan, även fast det egentligen inte borde vara något problem eftersom man får vila alla andra dagar.

Idag har vi varit ute hela dagen, och någon dag ska jag lägga in lite bilder på vad vi gör på skolan. Så får ni se hur det är att plugga på högskola!

Imorgon ska jag bara in till skolan för att skriva en gruppuppgift, sen tar jag helg. Och jag känner på mig att den här helgen komemr bli väldigt dryg! För på fredag åker älsklingen till Stockholm och då blir jag själv till på tisdag. Men det ska nog gå bra. Kan ju roa mig med att skriva alla uppgifter som jag har i skolan. Så KAAANSEE jag blir klar. Sen kan jag ju alltid städa lägenheten så den är fin då mamma, Elin och Wilma kommer! Snart räknar jag dagarna! Eller okej, det gör jag redan. Men det ska bli så kul då dom kommer!

Sen ska jag ta och skaffa mig ett fritidsintresse. Nån som har nåt bra förslag? Är less på sitta i lägengeten så det känns som jag behöver någonting att göra. Så, är tacksam för förslag!

Nu ska jag se om det är någonting bra på tv, och sen göra en tidig kväll så jag är pigg imorgon då jag ska träffa mina fina vänner som jag lärt känna här nere i Gävle!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0