Ska jag skratta eller gråta?
2011-10-17

Vilket misslyckande alltså. Jag och Daniel var inne i Gävle idag för att köpa internatsladd och några saker som jag inte vet vad de heter men som man spikar fast sladden med iallafall. Hur som helst så köpte vi det och när vi kommer hem ska vi fixa det där. Internet sladden är lite för kort, de sakerna som man spikar fast sladden med är för stora. Bra jobbat eller? Men internet sladden går använda, vi behöver bara köpa nya såna där saker som jag inte vet vad de heter haha.

Annars händer det inte så mycket här i mitt liv. Borde plugga, men motivationen är på noll. Men jag ska ta tag i det. Imorgon. Imorgon ska jag även träffa min handledare som jag ska ha på praktiken! Jag skulle ha gjort det förra veckan, men då var hon sjuk, så får hoppas på att allt flyter på imorgon! Nä, imorgon får det bli en pluggdag helt enkelt. Har till på söndag på mig att göra klart en av uppgifterna, och jag har bara skola på onsdag så det ska nog lösa sig.

På fredag ska älsklingen åka till stockholm och kommer inte hem föränn tidigast TISDAG! Såååå om nån av ni där hemma känner att ni har lite att göra så finns jag här. För jag är KOMPISSJUK! Då vet ni. Om ni har pengar över som ni inte vet hur ni vill spendera och känner att ni vill åka söderut!

Det var väl allt härifrån. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till idag <3 vi hörs kram <3

2011-10-18 @ 08:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0