Plugghelg
2011-10-22

Hejsan hoppsan!
I helgen är jag ensam hemma, eftersom min älskling har åkt till Stockholm, och kommer inte hem föränn på tisdag kväll någon gång. Så jag passar på att plugga eftersom jag inte har så mycket annat för mig. Har som mål att bli klar med de flesta uppgifterna i den här kursen, eftersom att mamma, Elin och Wilma kommer på en vecka och då har jag ingen lust att plugga! Så jag pluggar på för fullt nu och hoppas på att bli klar.

Därför borde jag sluta blogga, gå in och äta lunch så jag får lite mer energi och sen fortsätta skriva på min slutuppgift. Önska mej lycka till!


Kommentarer
Postat av: Carina

Klart det går bra för dig att plugga, Lina! ;) Hoppas du får en mysig helg, trots ensamheten. Blir ju desto bättre nästa helg! ;)

Var rädd om dig!

Kramisar i massor <3<3<3

2011-10-22 @ 19:08:04
Postat av: Mamma

Ja plugga nu för när vi kommer har du inte tid :)

2011-10-22 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0