Lite fattigare
2011-10-30

Då var man lite fattigare efter att ha beställt böcker till nästa kurs som vi ska läsa. Förhoppningsvis kommer jag ha användning av dessa böcker som jag nu suttit och beställt! Men det hoppas jag, för det verkar som att denna kurs kommer bli jätte intressant, sen ska vi även ha vår VFU (praktik) i denna kurs! Det kommer bli suuuper!

Nu är mamma, Elin och Wilma här också! Så lägenheten är full med saker, men det är bara roligt. Synd bara att Wilma är jätte förkyld, men förhoppningsvis så går det snart över! Imorgon ska vi in till Gävle för att shoppa, har två stycken här hemma som har tänkt handla hur mycket som helst känns det som haha. Men det ska nog bli roligt. Wilma ville bara gå på leksaksaffären, sen sa hon att hon och Daniel kunde åka hem, men Daniel vill inte ens följa med haha. Samma sak då vi var ute och gick idag, jag Elin, Wilma och mamma, och vi nästan är hemma och bara ska gå förbi konsum och handla lite, så säger Wilma "Jag går hem till Daniel istället". Hennes stora idol!

Nej, nu ska jag vara lite social, och sen ska jag kolla på tv. Sen blir det tidig läggdags så jag orkar shoppa imorgon! Vi ska även en sväng förbi IKEA, och toysrus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0