JAAAA!!!!!
2011-10-12

Nu är det BESTÄMT! Resan är BOKAD och den 29 kommer mamma Elin och Wilma hit!!!! Det ska bli så kul, speciellt eftersom att Elin inte har sett lägenheten än. Då ska vi även fira Wilma eftersom jag inte är hemma på hennes födelsedag. Jag längtar!!!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Dagen började med att jag hade tvättid, så det var bara att springa fram och tillbaka till tvättstugan, men det gick bra haha. Sen klockan ett så skulle jag träffa min LLU, (min handledare till min praktik, eller som de kallas, VFU) och när jag kommer till förskolan så visar det sig att hon är sjuk... Men jag ska dit på tisdag istället. Sen när jag kom hem så pluggade jag lite grann, inte för att det gick så bra men ändå. Jag försökte ju. Ska plugga mer i helgen och hoppas på att det går bättre då. Sen Skypade jag lite grann med Wilma och mamma, och sen var det dags att börja med middan. Torsk och potatis blev det idag, mums!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt, trodde jag hade mer att läsa till skolan än vad jag egentligen hade, eller ja, jag har ju saker att läsa, men det kan jag läsa imorgon och i helgen och nästa vecka. (Nej jag skjuter inte fram saker)

Imorgon blir det att vara utomhus, samt förbereda redovisning inför fredag då vi ska vara ute hela dagen! Åhh vad jag hoppas att det ska vara bra väder så man verkligen kan njuta! Men som sagt, har man bara rätt kläder på sig så är det skönt att vara ute. I helgen kanske det är dags för en promenad ner till havet?


Älskade gulliga lillasyster som ätit blåbersbulla? Snart är du en stor tjej, och läsa kan du snart också. Storasyster saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snaaaart ses vi :D Kramar i massor <3

2011-10-14 @ 09:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0