Ingenting verkar funka...
2011-10-24

Precis som rubriken säger, ingenting verkar fungera idag! För det första har jag suttit inne precis HELA dagen bara för att vänta på en rörmokare som skulle komma och byta blandare i kranen i köket och koppla in våran diskmaskin, men som INTE kom.... Varför kan man inte höra av sig om man får förhinder?! Nä, inte okej! Då är det bara ringa och klaga och hoppas på att de snart kan fixa diskmaskinen åt oss...

Sen så åt jag middag, och efter det skulle jag damsuga lägenheten. Tror ni damsugarn ville funka? Eller okej. Den fungerar, den lever om som jag vet inte vad men den suger inte upp minsta lilla bås! Så nu har jag ringt till Daniel som har lovat att köpa damsugarpåsar imorgon så får vi se om det är det som är problemet. Annars så köper jag en ny damsugare!

Nä, usch vad irriterad jag är. Tur att min älskling kommer hem imorgon!! <3


Snart är jag klar med pluggandet också. Har snart läst halva boken med en båt på framsidan som ni såg en bild på i förra inlägget. Den är inte så tråkig som jag först trodde. (tur det) Men den är fortfarande inte bra. Sen stor det massa saker på norska också, som att jag skulle förstå det?

Hoppas ni har haft en lite roligare dag än vad jag har haft! Imorgon ska jag till skolan och göra färdigt en gruppuppgift, samt ha något möte på skolan med min handledare. I mailet stod det att vi skulle bekanta oss med våra handledare, men jag har ju redan träffat min handledare några gånger, så vad vi ska göra på träffen imorgon vet jag inte. Hoppas att den inte håller på allt för länge bara!

Förresten, nu är det bara 5 dagar kvar till mamma, Elin och Wilma kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0