hmmm
2011-10-28

Orkar inte komma på en bra rubrik. Känner mig lite halvtrött faktiskt. Idag har jag och Daniel städat lägenheten, sen har jag pluggat, så nu har jag gjort klart alla uppgifter i denna kurs. Sen har jag bakat bullar också, så nu är jag redo att mamma, Elin och Wilma kommer imorgon!

Jag borde också beställa massa nya böcker till nästa kurs, men känner inte riktigt att jag orkar det, sen kostar det en massa pengar. Man kan ju alltid sitta och kolla på blocket, vilket jag gjort nu så vi får se om någon svarar och säger att de vill sälja sin bok till mig. Annars får jag sitta och beställa helt nya böcker och se 1200 kr försvinna lite fint. Men det är väl bara gilla läget gissar jag. Så är det då man är student. Men jag får väl se om de svarar innan helgen är slut, annars får jag beställa nya böcker så jag har dom till v.45 då min tredje kurs börjar. Tänk, snart har vi läst klart två kurser!

Sitter och halvtittar på idol nu, hade hoppats att Daniel ville titta med mej, men icket. Han är social med Marcus på skype istället så jag får sitta här ensam och kolla. Men det går bra det med. Ska göra en tidig kväll så det blir morgon fort så dom äntligen kommer! Det ska bli så himla kul!

Ha en bra helg för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart framme bara ca7 Tim kvar :)

2011-10-29 @ 01:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0