Freedag
2011-10-07

Efterlängtad helg! Okej, så ansträngande skolvecka har vi väl inte haft, men det är alltid skönt med helg!

Imorgon ska jag och Daniel åka iväg och köpa en diskmaskin om allt blir som vi har tänkt. Vi är less på diska nu, så en diskmaskin skulle inte vara helt fel faktiskt.

Sen i helgen ska jag plugga lite grann, har lite att läsa till på måndag, tyvärr. Men sånt är livet. Sen måste vi läsa en artikel på engelska också... Jag som trodde att jag skulle slippa engelskan efter jag läst engelska B! Men uppenbarligen inte. Kan ju istället vara glad över att jag läst det, så kanske det går lite bättre att förstå texternas innehåll. Så får jag glädja mig åt att på tre och ett halvt år så slipper jag förhoppningsvis allt som heter skola och plugg. Då får jag förhoppningsvis göra det jag vill också! Eller vill och vill, det gör jag väl ioförsig nu också. Jag ville ju plugga till förskollärare, men det är inte själva pluggandet som jag vill, utan jag vill kunna jobba med barn sen i framtiden och då är det här den säkraste vägen att gå.

Nä, ikväll blir det popcorn och idol! Fredagsmys <3

Sitter och håller tummarna för en sak också, vad det är får ni veta sen! Ha en bra helg!

 
JULIA JAG SAKNAR DEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: inte julia

LINA !! JAG SAKNAR DIG MER ! <3

2011-10-08 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0