Finaste Wilma
2011-10-20

Idag är det min lillasyster Wilmas födelsedag. och vet ni vad? Nyss va hon jäääätte liten och idag är hon sju år! Vart har tiden tagit vägen? Jag minns så väl då Wilma föddes. Då två syskon plötsligt blev tre. Då jag och Elin fick följa med mormor och morfar till bb och titta på henne då hon bara var några timmar gammal. Så söt liten bebis har jag aldrig sett! Och kan ni gissa nån som var gladare än mig då min lillasyster fick komma hem. Då hon va hemma och jag fick ta hand om henne och sköta om henne. Nu är det sju år sen, och Wilma är en av mina bästa vänner, trots att hon bara är sju år. Men det gör mig ingenting. För syskonband är starka, och även om det är 60 mil emellan oss nu, så är vi nära ändå. Det enda som gör lite extra ont i hjärtat är att jag inte kan vara hemma och fira hennes födelsedag. Men ringt och grattat, det har jag gjort! Det första jag gjorde klockan sju imorse då jag vaknade!

Här kommer lite bilder på Wilma, när hon var kring 3 år!


Jag måste säga att jag älskar den bilden! En av mina favoriter från när Wilmis va liten!


Lika mongo som vanligt?


Wilmas treårs dag!

Jag älskar dej lillasyster!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja åren går....... Vilka fina bilder :) Kram på dej <3

2011-10-22 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0