En dag i Gävle
2011-10-27

Idag har jag och Daniel varit inne i Gävle för att handla lite saker, samt åkt runt lite. Vi hittade inte allt vi skulle handla, men vi fick med oss lite impulsköp hem, så vi kan ju säga att vi handlade allt vi skulle, eller?

Eftersom det var en lite seg morgon och vi inte kom iväg sådär jätte tidigt, så kom vi inte hem föränn halv fem och då var det dags för middag, så har jag inte hunnit göra speciellt mycket idag. Har ringt och prata med farmor och gjort en intervju med henne till ett skolarbete, sen pratade vi om lite annat också! Allid lika trevligt. Sen har jag försökt skriva ihop intervjun lite snabbt också.

Jag har också tjuvbörjat lite med julen och köpt tomteskum! Hur gott som helst, och man måste passa på att äta de nu medan de finns, eftersom de bara finns under den här tiden på året! Tur för mig är att Daniel inte gillar tomteskum, så jag får ha min godispåse helt för mig själv!

Hur gott som helst!

Nä, nu ska jag kolla lite på tv, och sen sovaa! För imorgon har jag en fullspäckad dag. Ska plugga, tvätta, baka, och städa lägenheten för på lördag kommer äntligen mamma, Elin och Wilma! Jag längtar!

Var inne på min systers blogg lite snabbt också, och fi se den här bilden:

Jag saknar min fina underbara kompis Louise! Hon som jag alltid har umgåtts med, sen jag var liten! Nu är det en massa massa mil till henne, och det är inte alls roligt... Men vänner finns alltid, oavsett milen emellan!
Den här bilden tog vi i våras. Det blåste svinkallt och det var iskallt i vattnet. Men bilder skulle vi ju ta, så det här är en av dom!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har fått biljetterna :) Så snart ses vi Kramar <3 <3

2011-10-27 @ 21:21:55
Postat av: Louise

Saknar dig med Lina så sjukt jävla mycket och längtar tills du kommer hem igen! Tills döden skiljer oss åt! <3

2011-10-27 @ 21:38:27
URL: http://louisesjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0