Tekakor!
2011-11-13

Idag har jag bakat tekakor för första gången i hela mitt liv! Fick receptet av farmor och dom blev jätte goda, vilket min kära sambo också tyckte! Så det blir nog att baka fler snart, för någonting säger mig att de inte kommer räcka så länge till! Så här såg de ut:


Nu ska jag ta det lite lugnt, läsa lite böcker till skolan, och kanske sticka lite grann innan det är dags att gå till sängs, för imorgon är det första dagen på praktiken! Hoppas på att det blir roligt!

Sen måste jag få säga grattis till pappa på farsdag!

Kommentarer
Postat av: matilda

lägga ut recept på blogg lr skicka någon gång om du har tid? ;D

Blev riktigt sugen å bakaa! Hehee



/Vilda moster matilda sodergren

2011-11-13 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0