Snart lov?
2011-11-05

Idag längtar jag mer än någonsin till julen! Ska bli så skönt att komma hem, träffa ALLA där hemma, för nu minsann, har jag tänkt vara hemma längre än en vecka! Om schemat ser ut som de gör nu och inte ändras någonting, så kommer jag vara hemma före den 20 december! Hinner kanske till och med vara med på lite julbak där hemma?

Jag har mina stunder så jag verkligen längtar hem. Idag är en sådan dag. En dag då jag skulle kunna sätta mig på första bästa tåg och åka hem till alla. Jag saknar mina kompisar, jag saknar alla skratt och tokigheter som vi hittar på från ingenstams. Nya kompisar är inte samma sak som barndomskompisar. Jag saknar att sitta och skratta åt gamla minnen, och säga kommer du ihåg den gången när...  osv. Men på jullovet, då ska jag HEM och då ska jag umgås med alla som jag tycker om, skratta och ha kul!

Frams till dess, ska jag längta, sakna, och ha en massa kul här nere!

Och ni kompisar där hemma, hojta till om ni har vägarna förbi Gävle!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att tiden går fort.... Vad vill du att vi ska baka??? Kramar i massor <3 <3

2011-11-05 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0