Nu tog helgen slut
2011-11-07

Långhelg är vad jag har haft, men imorgon, då drar allvaret igång! Gissar på att vi kommer bli matade med information resten av veckan, för på en vecka, börjar vår praktik! Jag var förbi förskolan idag en timme och hälsade på, och jag tror att jag kommer trivas jätte bra! Det är skönt då man får möjlighet att gå dit och hälsa på lite smått före praktiken börjar, så man hinner känna av läget lite grann, sen blir allting inte så nytt då man ska dit och "börja" för första gången. Så på måndag nästa vecka klockan sju, bär det iväg!

Annars har det inte hänt så mycket här idag. Vi har tvättat, sen har vi gjort hemmagjorda köttbullar, stuvade makaroner och gräddsås till middag, mums! Så nu är jag hur mätt som helst haha!
Sen har jag en god matlåda med mig inför morgondagen då jag ska till högskolan.

Efter en helg med blandade känslor, saknad och längtan efter norrlänska vänner, så ä jag redo för denna nya kurs som börjar imorgon! Ett plus vore dock om lärarna kunde skriva ut vilka sidor vi ska läsa i böckerna, istället för att bara skriva böckernas namn, för jag tänker inte sitta och läsa två böcker på 200 sidor vardera tills imorgon, det funkar liksom inte. Om jag nu inte kände för att sitta uppe hela natten, vilket jag inte gjorde. Så jag får fråga imorgon vilka sidor vi ska läsa.

Ha de så bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0