Julpynt!
2011-11-26

Idag har jag och Daniel gjort en pepparkaksdeg, så imorgon ska vi baka pepparkakor! (Degen ska stå i kylen över natten, därför kan vi inte göra det idag), men jag måste säga att degen smakar hur gott som helst! Sen har vi bytt gardiner i köket, satt upp ljusstakar, och en julstjärna så nu är det julmysigt i lägengeten också! Ikväll ska vi baka lussekatter och städa. Det enda som fattas nu är snön!!!!!

Mysigt är det i lägenheten nu iallafall, det kommer komma lite småbilder sen! Är lite dålig på att lägga upp bilder, har en massa på mobilen som jag aldrig orkar flytta över till datorn haha.

Ute på gården har dom satt upp en julgran med lampor i. Ni vet sådana som de brukar ha i stan. Här har de satt upp sådana i vartenda område! Bild på det kommer senare också. Fin är det iallafall!

Nu har det gått två veckor på praktiken, och det är bara en kvar. Blir mer och mer säker på att det är det här som jag vill göra i mitt liv! trivs som fisken i vattnet!

Nu är det inte heller länge kvar tills jag får besök av en av mina finaste vänner från norr. Det är inte heller länge kvar tills jag ska åka hem till fina fina norrland och min finfina familj!  Enda nackdelen är att det kommer vara över 80 mil till min älskling i jul... Jag som är så van vid att ha honom nära, hela tiden. Inte som förut då vi var ifrån varandra hela tiden kändes det som... Det är sjukt hur snabbt man vänjer sig vid att träffas varje dag... Varför kunde inte våra familjer bo liiiiite närmare varandra?! Nä, vad sägs om att vi allihopa tränger ihop oss och firar lite jul i min och Daniels lägenhet nästa jul? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0