Hejsan Hoppsan
2011-11-09

Min dag började ju bra, eller? Sprang till bussen, åker in en timme tidigare för att köpa ett par skor till praktiken, sätter mig på bussen och inser att börsen ligger hemma på hallgolvet. JIPPI eller? Hade även tänkt köpa någonting att äta också eftersom vi skulle gå till klockan fem idag. Men utan pengar och legitimation kommer man ju långt.... Gick förbi banken iallafall i hopp om att de kunde vara snälla och låta mig ta ut lite pengar trots att jag inte hade legitimation med mig. Hade tur och fick hjälp av en snäll människa, så jag fick ta ut två hundra, kunde köpa mig en macka och sen åka till högskolan. Så jag gör ett nytt försök imorgon att köpa inneskor till praktiken. Nu har jag iallafall sett till att börsen ligger I väskan och inte på golvet!

Nä, usch vad trött jag är efter dagens föreläsningar. De pratade om x och y och hur de var personer och sen skulle man dra slutsatser hit och dit. (vetenskapsteori). Inte min grej då man har suttit och lyssnat på en föreläsning tidigare i typ 2 timmar, och sen lyssna på det där. Gissar på att det inte bara var jag som var trött för det satt och fnissades lite här och var i bänkraderna haha!

Imorgon ska jag och Emma gå på stan! Det ska bli trevligt!

Bara två dagar kvar, sen helg! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0