Gäster hela veckan
2011-11-04

Nu har mamma, Elin och Wilma åkt hem... Tråkigt är det, men roligt har vi haft i veckan! Längtar redan tills jag ska hem till norrland och umgås med familjen och alla kompisar! Men det blir inte föränn vid jul jag kommer hem, för på  en vecka börjar vi praktik vilket ska bli jätte kul!

Idag så kom Daniels kompis Marcus hit, och dom är sociala med varandra via datorn haha.

Idag har vi haft kursavslut, så på tisdag börjar de två sista kurserna som vi ska läsa innan jul. Spännande spännande. Tror att de kurserna kommer bli roliga, det är iallafall vad jag hoppas på.

Nu ska jag bara ta det lugnt i helgen och vila, har varit en intensiv vecka med gäster och skola. Som tur är har vi inte haft jätte mycket skola. Men det tar på krafterna att ha lägenheten full i folk ;)
Men när helgen är slut så blir det bara jag och Daniel igen, och oj vad tomt det kommer bli då!

Ha en bra helg, nu ska jag försöka övertala Daniel och Marcus att titta på idol med mig ikväll, får se om jag lyckas ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en underbar vecka :) Wilma saknar dej jätte mycket redan, de är mycke roligare hos Lina sa hon precis när vi kommit in genom dörren..... Men snart är det jul och då kommer ju du HEM <3 Kramar till dej och Daniel <3 <3

2011-11-04 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0