En dag kvar
2011-11-10

Nu är det en skoldag kvar, sen är det dags för praktiken! gud vad tiden har gått fort, snart har jag bara tre år kvar på min utbildning! Lägg märke till bara haha!

Idag har jag, Anna, Emma, Lina och Malin gått lite på stan eftersom vi slutade så tidigt. Fick med mig lite saker hem också, så nu har jag nog allt jag behöver inför praktiken tror jag!

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Kom hem ovanligt tidigt, vilket kommer leda till att denna kvällen blir en väldigt lång kväll. Men det gör inte mig så mycket, det är skönt att bara vara hemma och ta det lite lugnt! Ska ta och läsa lite böcker som vi helst ska ha läst innan praktiken börjar och sen nörda framför TV:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0