Daniel tycker att jag har så dåliga rubriker...
2011-11-11

....Så därför tänker jag inte anstränga mig för att komma på någon bättre rubrik idag!

Dagen har spenderats på högskolan, har fått lite info om VFU (praktik) samt haft lite drama/musik eller vad de nu kallade det. Vi har iallafall pratat om Barns platser och Platser för barn. Låter nästan lika, men det är inte lika. Men, så är det.

Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt. Nu ska jag övertala Daniel att kolla på idol med mig (förhoppningsvis vill han det) och sen är det nästan sängdags då det är slut. Är jätte trött efter att klivit upp klockan sex! Men, jag kan ju fortsätta tycka lite synd om mig själv haha! Kommer va ännu tröttare nästa vecka efter att ha varit på förskolan!

Ha en bra kväll och en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0