Då var det igång igen
2011-11-08

Idag har jag varit på skolan och haft kursstart, samt en föreläsning. Dock så blir man lite slut i huvudet efter all information, och en föreläsning på det var väl inte det bästa, men men. Imorgon blir det nästa kursstart, (vi läser två kurser parallelt) och till då så ska vi ha läst 60 sidor i en bok, som vi fick veta idag. Tur för mig att jag hade den boken, + att den var lättläst!

Nu ska jag bara kolla igenom två andra böcker lite smått som vi ska ha gjort till imorgon också, sen ska jag och älsklingen kolla på film. Vad det är för film har jag däremot ingen aning om, men förhoppningsvis är den bra.

Och gissa vad! Jag har ingen skola från den 14 december till den 12 januari (bara en massa hemstudier) men ändå! Då kan jag åka hem och vara hemma i norrland jääääätte länge, och bara umgås med alla där hemma! Enda nackdelen är att jag inte får vara med min älskling som jag är så van att ha vid min sida varenda dag... Men men, sånt är livet.

Nu ska jag återgå till läsandet lite grann (tror jag).

Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag med en massa skratt! Dagens ord kan man ju kalla cocos. Jätte kul, eller inte, men när det går överstyr så är cocos helt plötsligt väldigt roligt, eller så var det tre tjejer som var lite övertrötta, eller vad säger ni, Lina och Emma?!


Kommentarer
Postat av: lina

Haha! Ja de kan man säja :)

2011-11-10 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0