VFU-rapport
2011-12-13

Just nu försöker jag skriva min VFU-rapport, och jag kan ju bara meddela att det går trögt! Det är inte allför lätt att hitta teoretiska kopplingar till situationer man sett i förskolan... Men det går, bara man lägger ner lite tid på det. Det jobbiga är bara att alla böcker som vi har är på över 200 sidor vardera, och det är inte bara en bok vi har!

Men men, har idag och imorgon på mig att bli klar, så jag önskar mig själv lycka till... För det lär nog behövas!

Snart ska jag åka in till stan för att träffa Lina och Emma! Så ska jag umgås med dom ett tag innan jag ska åka hem och fortsätta med denna rapport. Då den är klar ska jag fixa ett kollage till min barndomskarta, och sen är jag färdig med alla uppgifter före jul?! Om jag bortser från alla böcker jag måste läsa under jullovet och gruppuppgiften som vi ska göra klart imorgon.

Nä, nu ska jag fortsätta en liten stund till innan jag ska äta och åka iväg!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att du har haft en rolig dag :)

Nu är det inte länge tills vi ses...... De finns en som upptaterar oss varje dag hur många dagar de är kvar :) Kram <3

2011-12-13 @ 23:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0