Torsdag!
2011-12-08

Hihi, vill ni veta vad jag gjorde i tisdags? Jag förlovade mig med Daniel! Myys <3 Varför på en tisdag kan man ju undra.. Jo, för att vi har varit tillsammans i tre år och tre månader då!

Idag har det inte hänt alltför mycket. Har försökt plugga lite grann, utan framgång. Men så är det ibland. Imorgon blir det däremot en riktig pluggdag, eftersom vi ska fixa ett grupparbete, så halv nio ska jag befinna mig på skolan, och hur länge jag är kvar där återstår att se!

Nu har snön ÄNTLIGEN hittat hit! Det var på tiden måste jag säga! Men snart ska jag åka hem så då är det viktiga att det är snö hemma i norr. Snart kommer även Julia hit, vilket ska bli jätte roligt. Jag längtar som ett litet barn på julafton som längtar efter paket...

Nä, nu ser jag framemot morgondagen, inte för att plugga, utan för att få träffa kompisarna och få sig ett och annat skratt. Det planeras även lite julmys nu innan jag åker hem, möjligtvis på tisdag!

Sedan ska jag avsluta med att svara på tobbes fina kommentar till mitt förra inlägg: Tobbe, jag ser verkligen fram emot att du ska komma och hälsa på då jag är hemma! Alltid lika roligt då du kommer förbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0