...Och även denna helg gick alldeles för fort
2011-12-11

I fredags var jag på skolan precis HELA dagen. Var på skolan vid halv nio, och lämnade skolan vid kvart i fem ungefär. Helt slut i huvudet var jag då jag kom hem vid sex... Men uppgiften som vi skulle göra blev gjord, tur det. Så nu är den sista gruppuppgiften planerad att göras på onsdag.

I lördags mådde jag inget vidare, så soffan var min bästa vän den dagen typ. Men men. Idag har jag försökt plugga lite grann. har inte gått jätte bra, men har fått lite gjort iallafall. Ska fortsätta imorgon och hoppas på att det går bättre då!

Imorgon är det skola hela dagen, och imorgon åker även älsklingen till Stockholm och då träffas vi inte förrän i Januari... Kommer bli tomt här i lägenheten då eftersom jag ska vara kvar här en vecka till innan jag åker hem. Men det ska nog bli bra. På torsdag morgon kommer iallafall Julia hit!!! Ska bli så kul!

Men tills dess ska jag njuta lite av sista dagen med Daniel det här året, njuta av sista veckan här i Gävle och med mina kompisar här nere, innan jag åker hem! Bara åtta dagar kvar! JA, jag har nedräkning tills jag åker hem ;)

Förresten så har snön försvunnit och det har regnat... Så all min vinterkänsla som jag hade är som bortblåst... Då vet ni. Är lite ganska så mycket sur över det. Men man kan ju inte styra över vädret, eller?

Kommentarer
Postat av: Marina S

Vi längtar också tills du kommer hem, och här har vi äntligen kvar snön. Det är nu -18,5, så jag tror att snön blir kvar. Glöm inte GPS:en i Gävle. För vi vill att du hittar till oss.

2011-12-11 @ 19:52:43
Postat av: Mamma

De är entill som räknar dagarna gissa vem??? Vi ses snart kram <3

2011-12-12 @ 12:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0