"Jag försöker spara mina tårar i ögonen"
2011-12-23

Har blivit dålig uppdatering den här veckan, och det beror på att jag har ÅKT HEM TILL MAMMA, PAPPA, ELIN, OCH WILMA!! I torsdags kom Julia till mig och var hos mig tills på måndagen då vi åkte hem till mitt efterlängade norrland. Jag och Julia hittade på en massa trevligheter, och ett sista handlande av julklappar blev det också.

Efter jag kommit hem har jag bara umgåtts med familjen och lite kompisar här hemma. Jag har följt Wilma till skolan i tre dagar, innan hon också fick jullov, umgåtts med min kära vän Tobbe och sedan då mina fina vänner Viktoria och Louise kom hem från Umeå så har jag hunnit träffa dom också.

Sedan jag kom hem har jag skaffat mig en ny hobby, sparka med Karo, våran hund! Är så himla roligt att ta på han selen och sedan bara hålla i kopplet och åka med! Mitt tidsfördriv på kvällarna haha.

Har även varit lite snäll med Elin och köpt av henne hennes gamla kamera eftersom hon behövde pengar + att hon ska få en systemkamera i julklapp.

Så en bra vecka har jag haft här hemma med en massa skratt! Så jag hoppas och tror att resten av tiden här hemma blir lika bra!

Idag har vi haft farmor och farfar, samt morfar på middagsbesök. Lite julmat idag och sedan blir det att åka till farmor och farfar imorgon på julafton. Men först ska vi förbi mormors grav. Dit vill inte Wilma gå, för hon säger att hon blir så ledsen då. "Jag försöker spara mina tårar i ögonen, det är därför jag vill stanna i bilen" sa hon. Jag höll på börja gråta av orden. Fina Wilma som saknar sin finafina mormor som hon knappt han lära känna... <3

Hoppas att ni alla får en BRA JULAFTON! GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: helena

Det är samma för Axel, han får mardrömmar om sin mormors grav.

2011-12-23 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0