Älska måndag!
2011-12-05

Idag så var det skola igen, och det var trevligt att träffa alla vänner igen! Har verkligen haft turen att lära känna dessa 4 tjejer som jag umgås med!

Tur som jag har så betyder inte denna måndag starten på en lång vecka, utan jag är ledig imorgon, och på torsdag! Egentligen på fredag också men då ska jag till skolan och fixa ett grupparbete. Såå, denna måndag kändes inte alltför jobbig!

Idag pratade jag med mamma, och insåg att det bara är två veckor kvar tills jag åker hem! Så om nån vill umgås med mej sen så befinner jag mej hemma i norrland på måndag kväll om två veckor! Då vet ni.

Annars har det väl inte hänt alltför mycket idag. Ska sätta mig och sticka lite grann. Då vet ni om ni undrar vad det är jag sysslar med här borta! haha. 

Ha en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du kan fethajja att jag ska hälsa på!!! :D<3333

2011-12-07 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0