2/12-2011
2011-12-02

Då var det helt plötsligt december! Herregud vad tiden går fort! Känns som det nyss var augusti och jag flyttade ner hit, men icket. Fort har det gått iallafall!

Idag var det sista dagen på praktiken... Lite tråkigt faktiskt... Innan jag gick så var det ett barn som sa till mig: Lycka till på skolan nu Lina, och glöm inte att tvätta händerna! Då jag frågade varför det så fick jag svaret: Om du glömmer det så blir det massa bassilusker på händerna, så lova att inte glömma det! Ibland kan man undra vad som rör sig i en femårings huvud! Gulligt och omtänksamt var det iallafall! Längtar redan tills vår nästa praktik!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag, med tanke på tysnadsplikten så vill jag inte skriva alltför mycket om mina dagar, men roligt har jag haft och jag trivs som fisken i vattnet!

Snart kommer Daniels mamma, Peter och Daniels lillebror Patrik. Ska bli trevligt att få lite besök!

Uppdaterar mer efter helgen, då förövrigt skolan börjar om igen! Som tur är det inte så många dagar det är skola, sen kommer Julia ner och hälsar på, sen åker vi HEM!! Det enda som fattas nu är snön....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0