2011-12-12
2011-12-12

Idag har jag varit på skolan hela dagen. På förmiddagen fick vi rita, och sedan göra en dockteater! Roligt var det iallafall. Saker som är väldigt seriösa kan man göra lite mindre seriösa för att sedan kunna diskutera problematiken i dem. På eftermiddagen så hade vi redovisning av vår aktivitet som vi ledde under vår VFU. Jag tovade med barnen då jag var där, så jag berättade om det!

Idag har älsklingen åkt till Stockholm och jag saknar honom redan! Blir så tomt i lägenheten då det bara är jag här....

Hemlängtan växer sig allt starkare för varje dag, speciellt nu då Daniel har åkt... Då blir det liksom mer uppenbart att jag snart också ska åka hem, och vara hemma i en månad!

Tack mamma och Marina för era kommentarer! Blir så glad av att läsa det ni skriver! <3

Imorgon har vi ingen skola, så jag ska hem till Emma och umgås med henne och Lina! Vi ska ha lite julmysigt nu innan jul! Ska bli kul. Skönt att komma bort från lägenheten ett tag är det också haha. Sen på onsdag är det skola halva dagen, och den andra halvan av dagen består av grupparbete. På torsdag kommer Julia! Ungefär så ser min vecka ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0